utorok 6. februára 2018

Aj malé šťastie stačí, aby sa veci stali veľkými

"Veľa ľudí zmešká množstvo "malého šťastia", lebo stále myslia na veľkú udalosť, na veľkolepé šťastie. Veľa ľudí si myslí, že na to, aby boli šťastní, stačí byť človekom šťasteny. Žijú však celý život v omyle. Šťastnými sa stávame po kúskoch. Šťastie nie je trvalé, ako hovorí príslovie, je premenlivé ako počasie. Napriek tomu k šťastiu smerujú cesty. Už len túžba po šťastí spôsobí, že sa šťastie začne zjavovať. Kto túži po šťastí, ten ho napokon nájde. Šťastie predsa nezávisí od bohatstva, slávy alebo moci. Šťastie je niečo výnimočné. Je to spokojnosť so sebou samým a svetom." 

Tieto slová som čítala v predslove jednej knižky a musím povedať, že celé moje obrovské šťastie začalo práve takým maličkým. Stalo sa to už pred viac ako dvoma rokmi, keď sa mi ozval ten najmilší chlapec pod slnkom a zmenil celý môj svet. A toto moje malé šťastie rástlo a rástlo a vyrástlo v lásku. 

Teraz sme sa vydali na spoločnú cestu životom a aj keď to nebude vždy ľahké, som si istá, že naše šťastie bude naďalej rásť ruka v ruke s našou láskou.

Týmto príspevkom by som Tebe, milý čitateľ, chcela povedať len jediné ... Šťastie a láska sú v maličkostiach... 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára